Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~marcelinna | użytkownik

imię i nazwiskoMarsel adresraczej Warszawa... zarejestrowany16.12.2006 @22:19:45 ostatnio na stronie10.05.2015 @20:50:41





Człowiek nerwowy i bardzo emocjonalny. No i niewiarygodnie nieśmiały.


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty48 komentarze1787 posty na forum0

komputer / sprzęt
coraz lepszy

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PennyLane1malarstwo    27.10.2008 @22:12:34
nie cos TY
tamten zostawiam na swięta
jutro ide w tym starym
granatowym prawie czarnym
~mamboocha    27.10.2008 @22:03:29
do roboty a nie na digarcie
~PennyLane1malarstwo    27.10.2008 @21:22:36
chodze chodze
po wino w dresie
po warszawie
je je
chodze chodze w dresie

~ladmen    27.10.2008 @19:24:10
...dzieki
~CebUla    24.10.2008 @15:21:11
nie nie, praca przed dyplomowa
~artysta89    22.10.2008 @21:32:15
mistrzostwo!!!
_______
Legenda Nigdy NIEUMIERA
~mamboocha    20.10.2008 @20:31:06
kto to mówi? (trochę po czasie ale zawsze)
~cicikua    12.10.2008 @18:39:29
~avanguard    21.09.2008 @14:04:53
http://kartonbar.blog.onet.pl/ zapraszam na wystawe
~DigIDin    29.08.2008 @13:31:43
no laska i jestem na tym necie ale wez ja o taka jakas niewydarzona jestem i wogole
chcialam powysylac zaproszenia meilem tylko mi sie przypomnialo ze nie umiescilam na zaproszeniach daty ani godziny takze wiesz musze wrocic i to poprawic i najwyzej potem powysylam

wogole wez wyszlam z domu i sie rozpadalo a ja nic nie mialam przeciwdezczowego no i mam teraz frytki ahahahahah
no nic to lece spowrotem

narazie
~DigIDin    29.08.2008 @12:50:07
lo laska no nawet mnie nie strasz
to w takim razie moje wywody na temat ostatnich dni przepadly....

no nic zaraz wychodze na neta do kafejki meile powysylac bo na tym internecie nic sie zrobic nie da

to czekaj na meila



pozdrow odemnie Wieden

*::

I AGE
I SIEBIE tez mozesz pozdrowic
~DigIDin    28.08.2008 @14:44:35
prywatne ci powysylalam bo tak nie chcialo pojsc
chyba za bardzo sie rozpisalam
~PennyLane1malarstwo    27.08.2008 @19:11:55
pozrów Age serdecznieee
i kolezanke wiedenke u kótrej mieszkacie
do zobaczenia 7 wrzesnia
~PennyLane1malarstwo    27.08.2008 @19:05:29
eh laska, nie wyobrażasz sobie jak Ci zazdroszcze..
w sumie to też się cieszę, że chociaż jedna z nas dobrze sie bawi..
ja nic nie mam gotowe..moje pakowanie utkneło w sobote..
od niedzieli miałam zatrucie..
3 dni wyjęte z zycia..
jeszcze nigdy takiego żyganka nie miałam..
fehh
jak juz sie z moim zdrowiem uporałam zaczeły sie zlecenia..
sprzedałam maki i teraz musze namalowac lilie, piwonie, i jakies pałki na wietrze w kolorze.. uwaga uwaga pomarańczu i fioletu
co by tego było mało, maluje w szkole, w sali od historii nad tablica historyjehumorystyczno-chronologiczna
zaczynam od jaskiniaowca( z wyrazem twarzy dałna) kończe na lolitce, z twarzą paris hilton, ktora pasie skonowane owcieczki dolly..
stałam dzis 10 godzin na ławce.. mam ból w szyji i krew mi z prawicy mojej chyba na dobre spłyneła...
eh jeszcze na sam dodatek dodatków zachowałam sie jak Śliwa i nie ustaliłąm ceny tego zlecenia..
jestem beznadzijna..
teraz zamiast isc na piwko, musze porobic szablony napisów :PREHISTORIA, STAROZYTNOSC, SREDNIOWIECZE, NOWOZYTNOSC, WSPÓŁCZESNOSC
o wymiarach 15 cm wysokosci 87 cm dlugosc
wyobraz sobie co czuje robiac to,delikanie pisząc , gówno..
oturz zdradze Ci, ta tajemniece
czuje sie jak GÓWNO
do tego, nie mam chwili wolnej do piątku na popakowanie się,a w sobote sie z rana przenosze
ehh
ostatnio edytowane: 2008-08-27 19:11:20
~PennyLane1malarstwo    13.08.2008 @22:56:09
nowy avatar
~DigIDin    11.08.2008 @16:30:02
a no u mnie w zasadzie ok

zreszta pogadamy za 3 godziny i 25 minut

~PennyLane1malarstwo    11.08.2008 @15:24:53
bez przesady laska
~PennyLane    06.08.2008 @23:42:27
no tooo:
też zarabiam
i się tym w chuj powiem Ci jaram
ano wyjeżdzam na Off
i no, rózne takie takie. właściwie to jestem od pary minut w domu po pracy i żem straaasznie się zmeczyła dzisiaj :D
_______
Ej ej ej!
~PennyLane    05.08.2008 @10:23:02
co tam warszawka ?
_______
Ej ej ej!
~dzemkakaopomarancze    21.07.2008 @12:00:36
dziekuje.
~artysta89    17.07.2008 @14:59:47
krk
_______
Legenda Nigdy NIEUMIERA
~annabroda    28.06.2008 @11:20:40
fajnie działasz.
_______
:prometeuszedigartu: ,o-[*]-o,
pora na prestidigitatora_na linę wleźć_prometeizm nieść.
~eMeR28    16.06.2008 @23:10:23
dzięki, przydadzą się,
sam tez w sumie za siebie trzymam
_______
Futuryzm To Ciota
~eMeR28    16.06.2008 @09:11:22
dopiero 19 się dowiem,
do tego czasu mateusz lawiruje:D
_______
Futuryzm To Ciota
~eMeR28    15.06.2008 @09:38:39
Mam! Mam! Mam! Mam!
ALE ZE MNIE CHAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

Dzięki, dzięki, kosztowało mnie ono dużo wyrzeczeń i stresów, no ale w końcu rzeczywiscie jakies mam a to miłe w sumie
_______
Futuryzm To Ciota
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 32 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt